Fontos tájékoztatás ügyfélforgalmi rend változása / covid19

Az Equilor Zrt. (1026 Budapest, Pasaréti út 122-124.; Cg. 01-10-041431) Igazgatósága összhangban a COVID19 vírus okozta járványveszély elleni hatósági intézkedésekkel, a munkavállalók, ügyfelek és lakosság egészségének védelme érdekében 2020. március 18. napjától módosította a személyes ügyintézésre vonatkozó ügyfélfogadási rendjét.
Figyelemmel a járványveszély elleni legújabb kormányzati és hatósági intézkedésekre a Társaság igazgatóságának döntése alapján a 2020. március 18. napjától bevezetett, személyes ügyintézést érintő korlátozások 2020. május 21. napjától hatályukat vesztik.
Fentiek szerint 2020. május 21. napjától az ügyfélfogadásra a korábban megszokott, 8/2012. számú szabályzatban rögzített időpontokban kerül sor (https://www.equilor.hu/ugyfelfogadasiorak/).
Az EQUILOR összhangban a COVID19 vírus okozta járványveszély elleni hatósági intézkedésekkel, jogszabályokkal és a járványhelyzet alakulásával az ügyféltér használatának rendjét, így például az ügyféltérben egyidőben tartózkodó ügyfelek számát, kötelező távolságtartási szabályokat, higiéniás előírásokat hirdetmény útján szabályozza.
A személyes ügyintézés során kérjük, hogy minden esetben tartsák be a fővárosi védelmi intézkedésekről szóló 211/2020. (V. 16.) kormányrendeletben foglalt előírásokat.