Equilor Alapkezelő Zrt.

Ingatlan back office munkatárs

  • teljes munkaidő

Feladatok

  • Az alapok számláinak kezelésével kapcsolatos feladatok elvégzése.
  • Befektetési alapok nevében kötött befektetési ügyletek kezelése, elszámolása
  • Ingatlan ügyletek (adásvétel, apport stb.), valamint a portfólió értékét befolyásoló egyéb szerződések feldolgozása, rögzítése.
  • Az alapokban kezelt ingatlanok, ingatlantársaságok nyilvántartásával kapcsolatos adminisztráció.
  • Nettó eszközérték kiszámításához szükséges adatok, információk gyűjtése, rögzítése.
  • Nettó eszközérték számítás
  • Rendszeres riportok, jelentések elkészítése, küldése. (könyvelési, MNB, stb)
  • A szakterület működését támogató rendszer fejlesztésével összefüggő tesztelésekben aktív közreműködés.
  • Részvétel folyamat egyszerűsítésekben, fejlesztésekben, új folyamatok kialakításában.
  • Önálló kapcsolattartás társterületekkel, letétkezelőkkel, ügyfelekkel.

Elvárások

  • Felsőfokú gazdasági végzettség.
  • Legalább 2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat (alapkezelői ingatlan back office, ingatlan alapok letétkezelése, ingatlan alapok könyvelése)
  • MS Office programok haladó szintű ismerete.
  • Önálló, pontos, felelősségteljes munkavégzés, csapatjátékos hozzáállás.

Amit nyújtani tudunk

  • Versenyképes jövedelem, béren kívüli juttatások.
  • Stabil munkahely.
  • Szakmai fejlődési lehetőség.
  • Modern munkakörülmények, kiváló csapatszellem.

Munkavégzés helye

Budapest, II. kerület Pasaréti út 122-124.

Kérjük, a jelentkezéshez az alábbi dokumentumokat juttassák el a karrier@eqa.hu e-mail címre:

  • fényképes önéletrajz (bruttó fizetési igény megjelölésével)
  • motivációs levél