Equilor Befektetési Zrt
Desktop rendszergazda
Feladatok
- A felhasználók helyszíni és távoli támogatása.
- Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, kilépő felhasználók esetében ezek visszavétele, jogosultságok megszüntetése, dokumentálása.
- Napi problémák (szoftver és hardver) kezelése.
- Alkalmazások telepítése, frissítése, jogosultságbeállítás.
- Leltározás, a leltár naprakészen tartása.
- Informatikai eszközök hálózatba kötése, alapszintű hálózati problémák kezelése.
- Az informatikai rendszerrel, informatikai alkalmazásokkal kapcsolatos adminisztrációs és adminisztrátori feladatok ellátása, nyilvántartások naprakészen tartása.
- Jegykezelő rendszer használata, a feladatok dokumentálása.
- Informatikai szabályzat-, Katasztrófa Terv-, Üzletmenet folytonossági Terv aktualizálásában való részvétel.
- Javaslattétel az informatikai rendszer fejlesztésére.
- Informatikai üzemeltető partnerekkel történő kapcsolattartás
Elvárások
- Microsoft Windows 10/11 operációs rendszer adminisztrátori szintű ismerete.
- Microsoft Office 2016/2019/2021 alkalmazások adminisztrátori szintű ismerete.
- Informatikai tapasztalat (helpdesk, desktop).
- Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség.
Amit nyújtani tudunk
- Versenyképes jövedelem.
- Kiváló munkafeltételek.
- Elegáns irodai környezet.
- Dinamikus, fiatal csapat.
Munkavégzés helye
Budapest, II. kerület
Jelentkezés módja: amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát és motivációs levelét a karrier@equilor.hu címre. Amennyiben lehetséges, akkor motivációs levelében jelöljön meg szakmai referenciát adó személyt is.
A munkakör betöltéséhez a büntetlen előélet igazolása szükséges.