Equilor Befektetési Zrt

Desktop rendszergazda

Feladatok

  • A felhasználók helyszíni és távoli támogatása.
  • Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, kilépő felhasználók esetében ezek visszavétele, jogosultságok megszüntetése, dokumentálása.
  • Napi problémák (szoftver és hardver) kezelése.
  • Alkalmazások telepítése, frissítése, jogosultságbeállítás.
  • Leltározás, a leltár naprakészen tartása.
  • Informatikai eszközök hálózatba kötése, alapszintű hálózati problémák kezelése.
  • Az informatikai rendszerrel, informatikai alkalmazásokkal kapcsolatos adminisztrációs és adminisztrátori feladatok ellátása, nyilvántartások naprakészen tartása.
  • Jegykezelő rendszer használata, a feladatok dokumentálása.
  • Informatikai szabályzat-, Katasztrófa Terv-, Üzletmenet folytonossági Terv aktualizálásában való részvétel.
  • Javaslattétel az informatikai rendszer fejlesztésére.
  • Informatikai üzemeltető partnerekkel történő kapcsolattartás

Elvárások

  • Microsoft Windows 10/11 operációs rendszer adminisztrátori szintű ismerete.
  • Microsoft Office 2016/2019/2021 alkalmazások adminisztrátori szintű ismerete.
  • Informatikai tapasztalat (helpdesk, desktop).
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség.

Amit nyújtani tudunk

  • Versenyképes jövedelem.
  • Kiváló munkafeltételek.
  • Elegáns irodai környezet.
  • Dinamikus, fiatal csapat.

Munkavégzés helye

Budapest, II. kerület

Jelentkezés módja: amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát és motivációs levelét a karrier@equilor.hu címre. Amennyiben lehetséges, akkor motivációs levelében jelöljön meg szakmai referenciát adó személyt is. 

A munkakör betöltéséhez a büntetlen előélet igazolása szükséges.