Ügyfélfogadási rend

  Héfőtől - CsütörtökigPéntek
Ügyfélfogadás Általános ügyintézés, megbízások személyes leadása 8.30 - 16.30
Pénztári órák Készpénz be- és kifizetésAz 1.000.000,- forintot meghaladó készpénzfelvételi igény teljesítését az EQUILOR Zrt. abban az esetben garantálja, ha Ön készpénzfelvételi szándékát a pénzfelvétel napját megelőző nap 14 óráig írásban jelzi munkatársainknál! Pénztári órákkal kapcsolatos részletes információk a mindenkor hatályos díjtételekben. 8.30 - 16.00 8.30 - 14.00
Üzleti órák
Ügyfelek pénzügyi eszközre szóló bizományosi ügyleti megbízásainak fogadása
Hazai piacon végrehajtandó értékpapír ügyletekre és hazai, nemzetközi piacokon végrehajtandó határidős ügyletekre szóló megbízások fogadása 8.30 - 17.10
Nemzetközi piacokon végrehajtandó értékpapír ügyletekre szóló megbízások fogadása 8.30 - 22.00
Befektetési jegy forgalmazás Az Equilor Zrt. honlapján meghirdetett Cut-off time - 1/2 óra
EQUILOR Trader, MFOR Trader kereskedési platformon ügyfél által adott megbízások rendszer általi fogadási ideje Vasárnap 23.00 órától Péntek 23.00-ig folyamatosan az alkalmazáshoz kapcsolódó szerződésben foglaltak figyelembevételével
Pénzügyi tranzakciók elszámolási határidői Deviza átutalás T napon történő teljesítéssel 8.30 - 11.00
20.000 EUR-t meghaladó egyedi áras konverziók 8.30 - 16.00
Forint átutalás (VIBER) 8.30 - 15.00
Forint átutalás (nem VIBER) a megbízással azonos értéknappal történő teljesítéssel 8.00 - 15.30
Forint átutalás (nem VIBER) a megbízást követő banki munkanap szerinti értéknappal történő teljesítéssel 15.30 - 16.30
  • Pénzátvezetések ügyfélszámlák között.
  • Pénzátvezetés Equilor Trader, MFOR Trader, MetaTrader számlákra
A jelzett időpontokban leadott átvezetési megbízások végrehajtását az EQUILOR T napi teljesítéssel vállalja, míg a jelzett időpontokon kívül leadott megbízások a következő banki napon kerülnek végrehajtásra.
8.30 - 16.30
A fenti időpontokon kívül telefaxon, EQUILOR DIRECT rendszeren leadott és EQUILOR által fogadott megbízások a következő banki napon kerülnek feldolgozásra és továbbításra végrehajtás céljából.
Panaszügyintézés Telefonon történő bejelentés esetén a (+36-1) 289 5650-as telefonszámon, hétfőtől – péntekig, banki munkanapokon 08:00 órától 16:00 óráig tartó hívásforgalmi időben, szerdai napon, amennyiben banki munkanap 08:00 óra és 20:00 óra közötti időtartamban vagy elektronikus levél útján bármikor a panaszkezeles@equilor.hu címen. Egyéb panaszbenyújtási módokról tájékozódhat a: Panaszkezelési tájékoztatóban.